Vindt de beste opslagruimteVergelijk diverse aanbieders
In heel NederlandPer provincie geranschikt
Objectieve informatiePrijzen, services en mogelijkheden

Uw archief & administratie bewaren in een opslagruimte

Uw archief & administratie bewaren in een opslagruimte

Wanneer u een bedrijf heeft zult u onwaarschijnlijk op de hoogte zijn van het feit dat verplicht bent uw administratie 7 jaar te bewaren. Deze enorme lading aan papieren neemt behoorlijk wat ruimte in beslag, in sommige gevallen dermate veel dat u naar een grotere locatie moet uitwijken om een overzichtelijke werkomgeving of verkooppunt te kunnen bieden. Dit brengt natuurlijk weer onnodig veel kosten met zich mee!

 

Wanneer kiest een onderneming voor het huren van een opslagruimte?

  • Belastingdienst bewaarplicht – Als onderneming bent u verplicht om uw administratie 7 jaar lang te bewaren, inkoop & verkoop, facturen en loonadministratie het kan al snel een behoorlijke hoeveelheid papierwerk worden. Een opslagruimte huren biedt een ideale oplossing.
  • Uw documenten veilig – Wanneer u uw documenten in een opslagruimte bewaard, dan zijn ze enkel voor u toegankelijk. Vaak met camera bewaakt en enkel met een persoonlijke toegangscode te benaderen, de perfecte bescherming van vertrouwelijke gegevens!
  • Een kleiner kantoor – Wanneer u uw documenten, archief en administratie opslaat in een opslagruimte kunt u mogelijk verhuizen naar een kleiner en voordeliger kantoor of locatie! En uw jaarlijkse kosten dus behoorlijk drukken.
  • Meer privé ruimte – Voor de ondernemingen die vanuit huis actief zijn is een opslagruimte een ideale plaats voor het opslaan van uw archief & documenten zodat u thuis de ruimte houdt voor privé zaken.
  • Back-up van uw documenten – Een brand of waterschade kan uw bdrijf compleet plat leggen, met een back-up van uw volledige archief in een opslagruimte bent u altijd gegarandeerd dat uw weer snel op de been bent na een brand of inbraak.